Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

גיוס המונים נתניהו

ArtShare שאסף כסף למופעים בעולם המוזיקה. 000 151.


8k1mubtgs4wx8m

מה שחשוב לדעת על גיוס המונים.

. חכ עמית הלוי ממפלגת הליכוד. על רקע עסקת טיעון שעל פי דיווחים נמצאת במשא ומתן מתקדם הושק היום ראשון קמפיין גיוס כספים ייחודי של תומכי נתניהו למימון הוצאות משפט קמפיין שבתוך זמן קצר גייס מאות אלפי שקלים. קמפיין ההמונים ששובר את הרשת. גיוס ההמונים למען ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע למספרים עצומים בתוך שעות בודדות עד כה נאספו מאז פתיחת הקמפיין כ-2 מיליון שקלים.

נתניהו העלה לרשת תמונה שלו עם רעייתו שרה וילדיו אבנר ויאיר וכתב. היום ראשון הועלה לרשת קמפיין גיוס כספים גיוס המונים למען מימון המשפט של נתניהו. לדבריו גיוס תרומות זה מתכון לצרות וגם לא ראוי. גיוס המונים שלא הכרתם.

News נודע כי במהלך הדיון שרת המשפטים איילת שקד הציעה לפתוח בקמפיין מימון המונים שיקרא. המשפט הזה אינו של נתניהו בלבד והוא לא יושב שם לבדו. בדיוק כמו במחצית השקל ההיא. מי שהחליט לבוא לעזרתו היה שדרן הרדיו מנחם טוקר שהודיע בחשבון הטוויטר שלו על קמפיין גיוס של 180 אלף שקל למימון הקנס.

בית המשפט חייב את יאיר נתניהו במלוא סכום התביעה. יש גיוס המונים עם מודל של 9 עד 12 חודשים בעוד ש-vc רוצים לראות תכנית ל-60 חודשים. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס בצהריים שני לראשונה לקמפיין גיוס ההמונים שנפתח אתמול לצורך סיוע במימון הגנתו המשפטית בתיקי האלפים. ברקע הדיווחים על עסקת טיעון בין יור האופוזיציה ליועמש עמוד לגיוס כספים לכיסוי הוצאות משפטו של ראש הממשלה לשעבר נפתח וקצב.

בדיוק כחשבנו ששיאי האבסורד נשברו לנוכח עסקת הטיעון הנרקמת הגיע ינון מגל והראה לנו שאפשר יותר - כשהקים פרויקט גיוס המונים לפוליטיקאי שאוחז בהון אישי של עשרות מיליונים. רובין הוד הפוך. יור שס אריה דרעי חתם היום חמישי על הסדר טיעון במסגרתו הוא מודה בשתי עבירות מס יורשע יתפטר מהכנסת וישלם קנס כספי בסך 180 אלף שח. תודה לכם המוני אזרחי ישראל על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים.

20 ביוני 2017 קצת יותר משבוע לאחר ש חויב בפסק דין לפצות את בני הזוג נתניהו ב-115 אלף שקל במסגרת תביעת דיבה שניהלו נגדו הצליח העיתונאי יגאל סרנה לגייס את מלוא הסכום בקמפיין גיוס המונים באינטרנט. מתכוונים לערוך גיוס המונים לצורך הוצאת ספר תקליט פרויקט חברתי מאבק משפטי או מימון טיפול רפואי. ביום ראשון לאחר שיתפטר מהכנסת נצא לקמפיין גיוס כסף למימון הקנס שחטף אריה דרעי צייץ טוקר. יש מודלים לגיוס רק עבור פיתוח שזה בדכ ל-6 עד 9 חודשים.

קמפיין גיוס המונים למשפט נתניהו מתקרב למיליון שח. מראש לא ברור לאיזו מטרה אמורים להיות משולמים הכספים המגויסים במסגרת פרויקט הגיוס ויש חשד כי הם ישמשו לתשלום העונש במשפט נכתב. מדובר בתביעת לשון הרע שהגישה דנה כשדי שמומנה באמצעות גיוס המונים. אנשי המחנה הלאומי החתומים על המגבית האינטרנטית והובלו על ידי העיתונאים ינון.

ואיך חברי הכנסת הגיבו. הקמפיין באתר האינטרנט גיבצאק רץ תחת הכותרת נתניהו לעולם לא תצעד לבד ומבקש מתומכי ראש הממשלה לשעבר לתרום למענו. Created with Sketch. בהמשך טען כי גם לו יצויר שהכספים ישמשו רק למטרת הוצאות המשפט על חברי כנסת נאסר לקבל כל תרומה לשם מימון הוצאות משפטיות אלא באישור ועדת האתיקה של חברי הכנסת.

אוספים לומדים במקום כסף פרויקט הרמבם היומי יוצא בפרויקט גיוס המונים מסוג אחר. מאז הודיע העיתונאי ינון מגל כי הוא פותח בקמפיין של גיוס המונים לטובת המשך מימון משפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו גויס מעל מיליון שקלים שתרמו אלפי ישראלים. כעת השופט קיבל את בקשתו והוא. תביעת השתקה נכתב בפייסבוק בתגובה לפוסט שפרסם כספית.

במקום לפתוח את הכיס ולתרום כסף הפרויקט מגייס 50 אלף לומדים חדשים אשר יכניסו אל ביתם את הלימוד באמצעים החדישים ביותר. במקרה של גיוס תרומות מן הסוג של קמפיין המונים ברשת ניתן לאסוף סכומים קטנים יותר ובקצב מהיר. מימון המונים כשיטת גיוס כסף און-ליין ברשת האינטרנט החלה ב-1997 במימון הופעה של להקת רוק ב-2001 הוקם אתר ראשון שזה עיסוקו. גיוס ההמונים למשפט נתניהו הגיע ליעד בסך 100 אלף שקל - תוך שעות.

אספנו לכם כמה תגובות שלא כדאי לכם לפספס. חום הלב שלכם ריגש אותי את הקמפיין פתחו תומכיו של ראש הממשלה לשעבר בראשם ינון מגל במטרה לתמוך בהמשך משפטו של. אוליבר פיטוסי פלאש90. כשדי תבעה את נתניהו הבן על ככך שפברואר האחרון הוא הוציא עליה לשון הרע.

חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה. הרשת התגייסה לעזרתו של כספית וגולשים פתחו עמוד גיוס המונים עתידי מעין עצומה שאליה התגייסו 3849 אנשים בהתחייבות לתמוך בבן כספית נגד תביעת ההשתקה של נתניהו. כזכור אתמול פתחו תומכיו של נתניהו בראשות איש התקשורת ינון מגל בפרויקט גיוס המונים תחת הכותרות נתניהו לעולם לא תצעד לבד לתמיכה לגיוס. בסך הכל תרמו לסרנה 925 איש מהם 44 שתרמו סכום של 500 שקל.

קמפיין מימון המונים לנתניהו גורף גם ציוצים משמאל. הקמפיין שסוחף המונים - וספק אם יגיע ליעדו. בדיוק כחשבנו ששיאי האבסורד נשברו לנוכח עסקת הטיעון הנרקמת הגיע ינון מגל והראה לנו שאפשר יותר - כשהקים פרויקט גיוס המונים לפוליטיקאי שאוחז בהון אישי של. בתגובה הרשת סערה ורבים ביקרו את דרכו של נתניהו שמנהל מספר תביעות מול עיתונאים בטענה ללשון הרע.

נתניהו בהתייחסות ראשונה לקמפיין גיוס ההמונים. כך תנהלו קמפיין עבור עמותות נתן סטולרו הכירו את המכשיר הפיננסי שמסייע לגדר את התיק. המהלך שיזם העיתונאי ינון מגל צבר תומכים רבים - ובתוך. הגיוס הושלם בתוך 36 שעות והיקף התרומות אף עלה על המבוקש.

שימו לפחות חצי שקל שימו לפחות חצי שקל. גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 -.


Kblogin0pkpepm


Pbumytca9wnu7m


Kblogin0pkpepm


Dkhlh3ynwooaim


Dmdhhtmet4hu4m

Posting Komentar untuk "גיוס המונים נתניהו"